Day 28 - Las Vegas, tweede dag

9 oktober 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg in de veren waNt Stephan heeft meegedaan aan een pokertoernooi! Die toernooien kunnen lang duren dus eerst samen lekker daarvoor ontbeten. Emma had pyramide pancakes, waarbij Stephan natuurlijk moest helpen opeten omdat het teveel was....

IMG-20191008-WA0020

Om 9 uur begon het toernooi. Geluk ging helaas niet op, Stephan verloor een aantal handjes en kreeg vrij slechte kaarten. Na een half uurtje aanmoedigen, hield Emma het voor gezien en prompt won Stephan een aantal handjes en is uiteindelijk nog een eind gekomen dankzij een goede pokerface! Emma heeft nog even een tukkie gedaan om de gemiste uren van afgelopen nacht in te halen.

IMG-20191008-WA0019IMG-20191008-WA0026

Vanmiddag zijn we nog een eind over de strip gewandeld naar het Venetian Casino-hotel, waar gondels voeren. Dit Casino is vrij nieuw, maar tot in perfectie in het kleinste detail nagemaakt zoals het echte Venetië. Bijzondere muur- en plafondschildering en een bizarre hoeveelheid marmer zit in dit gebouw.

IMG-20191008-WA0028

Vervolgens nog naar het oude maar klassieke Flamingo Casino gelopen, waar we verrassend genoeg flamingo's hebben gezien.

IMG-20191008-WA0030

Ondertussen kijk je hier je ogen uit met alle verschillende soorten mensen en attracties. Hieronder het Vrijheidsbeeld van chocola bijvoorbeeld.

IMG-20191008-WA0027Nog even omkleden op de hotelkamer en dan lekker uit eten. Voor het eerst een lekkere en redelijk gezonde maaltijd gehad in het steakhouse van ons eigen hotel.

Na het avondeten heeft Emma even roulette gespeeld, en haar inzet ruim verdubbeld.

IMG-20191008-WA0034

Vanavond zijn we nog naar het Luxor Casino gegaan voor de Fantasy show en nu vroeg naar bed voor even een goede nachtrust.

Morgen onze laatste dag Las Vegas alweer. Nederland begint al te lonken.

1. Monique:
    9 oktober 2019
    Hihihi, zie haar glunderen met haar pancake piramide en haar winst. Tweede keer gokken in het casino, tweede keer met winst naar huis toch?
    Ik geloof dat jullie je ogen uitkijken daar...
  2. Paul Prooi:
    9 oktober 2019
    Na zoveel grootse indrukken is het ook weer leuk om terug naar het pittoreske Dordt te komen. En jullie boffen, want het wordt weer even mooi weer.