Day 29 - Las Vegas, derde dag

9 oktober 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend hebben we heerlijk uitgeslapen. Vandaag is onze laatste vakantiedag, het avontuur zit er bijna op. Vanuit bed alvast ingechecked voor de terugvlucht.

Na de lunch zijn we een eind over de Strip gelopen, op zoek naar souvenirs. Stephan heeft de ijsbeer van Coca Cola nog even gedag gezegd tijdens de wandeling.

Bij het Ceasars Palace hebben we de ondergang van Atlantis bekeken. Het was net Villa Volta in de Efteling, net robots het verhaal nagespeeld in 5 minuten. Alleen wat meer vuur en water.

IMG-20191009-WA0003

Emma heeft nog nooit op een fruitautomaat gepeeld. Dit hebben we nog even geprobeerd in het Venetian Casino, waarbij we een ongekende winst van 20% hadden (1 dollar winst)!!

IMG-20191009-WA0004

Vervolgens opzoek gegaan naar een roulette tafel. Hij had andere regels dan gisteren, erg verwarrend. Uiteindelijk toch een uurtje leuk gespeeld in The Mirage.

Avondeten hebben we bij de Mc Donalds gehad, daar moesten we natuurlijk wel een keer geweest zijn voor een Bic Mac USA-size.

De avondshow hebben we bekeken hij the Mirage, een uitbarsting van de bekende vulkaan. (Zie ook het filmpje)

IMG-20191009-WA0009

Vervolgens nog even een fonteinshow bij het Bellagio aanschouwd. Na een terugwandeling van een uur hebben we nog een donut gescoord om de dag mee af te sluiten.

IMG-20191009-WA0010

Over 5 uur gaat de wekker, dan is het tijd om Amerika te gaan verlaten. De koffers zijn gepakt, het ontbijt ligt klaar. Vrijdagochtend rond 9 uur landen we op Schiphol. Dan verschijnt onze laatste reisblog.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Oma van Dam:
    10 oktober 2019
    Jullie zullen nu wel onderweg zijn maar tóch een hele fijne terugreis! Liefs, oma
  2. Monique:
    10 oktober 2019
    Aan alles komt een eind... Ook aan een mooie vakantie. Maar wat een mooie herinneringen nemen jullie mee, om te koesteren voor de rest van je leven. Een goede reis en morgen weer lekker met Jinn knuffelen (als hij jullie nog wil aankijken).
  3. John:
    11 oktober 2019
    Je kijkt er maanden naar uit maar voor je geboel is het zo voorbij. Jullie kunnen terug kijken op een geweldige ervaring met ongelooflijk veel verschillende indrukken. Op naar huis. 😎