Day 1 - Heenreis Salt Lake City

11 september 2019 - Salt Lake City International Airport, Verenigde Staten

Woehoe, we zijn er! Na een dag van bijna 24 uur zijn we in Salt Lake City aangekomen. Zonsopkomst bekijken vanuit de bus, vliegtuigen kijken op Schiphol, film na film, spel na spel vlogen we boven het witte wolkendek naar Dallas. Stephan heeft zich gewoon weten te vermaken 😃 Onderweg hebben we vanuit het vliegtuig verschillende gletsjers van Groenland en the Great Lakes kunnen aanschouwen.

IMG-20190912-WA0002

In Dallas mochten we allebei door de douane, zonder stempel, wat een teleurstelling is dat! Voor niks dat paspoort aangeschaft.. Vervolgens door gevlogen naar Salt Lake City (tukkie gedaan om een beetje bij te slapen 😴)

Nu nog even snel een douche pakken en dan gaat morgen het avontuur met de camper beginnen!

First stop: Bear Lake

1. Monique:
    12 september 2019
    Nou ja zeg! Ik zou erop gestaan hebben om dat stempel in mijn paspoort te krijgen. Ik heb jullie vlucht gevolgd via flight radar. Tussen de Orkney eilanden en Shetland door naar de Faeröer en dan IJsland en Groenland en toen ik weer keek waren jullie "ineens" bij de grote meren
    Hopelijk hebben jullie niet al teveel last van een jetlag.
    Heel veel plezier in Bear Lake!
  2. Kevin:
    12 september 2019
    De eerste kilometers zijn alvast veilig afgelegd. Op naar de volgend 1000 ;-) Geniet van alles wat jullie tegen komen!
  3. Paul Prooi:
    12 september 2019
    Benieuwd naar jullie huis op wielen.....