Day 2 - Bear Lake

12 september 2019 - Bear Lake, Verenigde Staten

Na een heerlijke nacht in een hotel in Salt Lake City mochten we vandaag eindelijke de camper ophalen :D

IMG-20190912-WA0011

Wat een rammelbak. Het piept, raakt, rammelt en er schuift van alles onderweg. Gelukkig is hij wel groot genoeg. Het gehele interieur is nieuw (pannen, borden, dekens, etc.). Alles zat nog in de verpakking, echt bizar. Om niet te verhongeren de komende dagen hebben we een pitstop gemaakt bij de Walmart, daar hebben ze dus echt alles. Formaatje is ongeveer 10x een AH XL. Na 1,5 uur rond gedoolt te hebben, zijn we met een volle camper doorgereden naar Bear Lake. Schitterende route onderweg met riviertjes, bomen, bergen en vooral veel rust.

Eenmaal in Bear Lake aangekomen alles even uitgepakt en een plekje gegeven in het slagschip op wielen. Daarna was het al erg laat om zelf te koken, dus zijn we op zoek gegaan naar een leuk restaurant. Tuurlijk vindt Stephan er eentje waar je tafel naast een custom-made motor en onder een oude Mustang staat.

IMG-20190912-WA0008

Na een korte avondwandeling terug naar de camping nog even een overstekend hert voorrang verleend en genoten van de maan die over het meer schijnt.

IMG-20190912-WA0009

Morgen rijden we door naar Grand Teton. Ons eerste nationale park.

Tenzij Stephan terug wilt naar Billy de beer, want die zei tegen hem dat morgen het eten gratis zou zijn.

IMG-20190912-WA0007Wordt vervolgd...

1. Monique:
    13 september 2019
    Alvast de eerste beer op jullie weg! Alleen bedoelt hij misschien dat ZIJN eten morgen gratis is... Namelijk van die toeristen die de volgende dag terugkomen om hun slag te willen slaan.
    Die lucht is prachtig blauw. Nog tijd gehad om wat van Bear Lake te zien?
    Grand Teton, ben benieuwd!
  2. John:
    13 september 2019
    Zo, de kop is eraf. Leuk restaurant en in ieder geval geen Big Mac....
    Als ik dit zo zie gaat het bij mij ook kriebelen.
    Morgen in ieder geval weer een mooi vervolg.